FRAGT & LEVERING

FRAGT & LEVERING

Vi leverer mindre pakker (max 20 kg) med GLS. Større forsendelser sendes som udgangspunkt med Danske Fragtmænd.

Vi pakker og afsender som regel altid dine varer, samme eller næste hverdag som du bestiller. Vores standard leveringstid lyder derfor på 1-2 hverdage.

Ekstraordinær travlhed, forsinkelser eller andre problemer hos leveringsfirmaerne, kan dog medføre en længere leveringstid på nogle ordrer. Vi gør derfor opmærksom på, at der i visse tilfælde kan være en leveringsfrist på 2-7 hverdage (på lagerførte varer) eller 4-12 uger (på bestillingsvarer).

HVORDAN FÅR JEG GRATIS FRAGT?

Fragtpriser

*Gulv kan også afhentes i Silkeborg

Afhentning på vores lager ved Silkeborg

Du kan også afhente din ordre direkte på vores lager & kontor på Knudlundvej 24, 8653 Them, Silkeborg.

Vi er her som udgangspunkt alle hverdage mellem kl 8:30 – 15:30, men vi opfordrer altid til at tilføje et cirka afhentningstidspunkt ved check-out, da du kan risikerer, at vi er ude af huset eller har møder. Kontakt dog vores kundeservice, for at høre om muligheden for afhentning uden for almindelige åbningstider.

LEVERINGSBETINGELSER

Vi leverer pakker til hele Danmark med GLS (max 20 kg).

Vi tilbyder dog IKKE DANSKE FRAGTMÆND FORSENDELSER (OVER 20 KG) til ikke-brofaste øer som eksempelvis Bornholm, Grønland og Færøerne i øjeblikket. Ønsker du levering til ikke-brofaste øer, kontakt da vores kundeservice, for at høre mere om muligheder.

Vi forbeholder os retten til at annullere din ordre, hvis du uden forudgående aftale ligger en ordre, og du er bosiddende på en ikke-brofast ø, og ikke ønsker at betale for merfragt.

Levering med GLS

De fleste ordrer under 20 kg leveres med GLS. Disse pakker bliver som udgangspunkt sendt til den nærmeste GLS Pakkeshop, med mindre du tilvælger Privat eller Erhvervs levering.

Det er vigtigt at du får afhentet pakken i pakkeshoppen inden for 7 kalenderdage (ikke hverdage), fra pakken meldes leveret i pakkeshoppen. Læs mere om GLS’ Leveringsbetingelser her. Får du ikke hentet din pakke i pakkeshoppen, inden den bliver sendt retur til os, betaler du selv for at få gensendt pakken fra vores lager. Dette vil koste 45 kr.

Afhenter du ikke din pakke, og ønsker du ikke at betale for genlevering ved at “annullere” din ordre ved blot at lade den gå retur uden aftale med kundeservice, eller hører vi ikke tilbage fra dig inden for 14 dage, vil dette koste et returhåndteringsgebyr. Dette beløb vil blive fratrukket dit endelige returbeløb.

Vær opmærksom på at GLS forbeholder sig ret til at levere til en anden pakkeshop end den af kunden valgte pakkeshop. Det kan eksempelvis ske hvis den valgte pakkeshop er fyldt. Dette kan Fitness360 ikke holdes til ansvar for.

Levering med Danske Fragtmænd

De fleste ordrer over 20 kg leveres med Danske Fragtmænd.

Du kan vælge at få dine bestilte varer leveret direkte til din privat- eller firmaadresse. Vær dog opmærksom på, at ved større leveringer skal vejen til adressen bestå af et kørefast og stabilt underlag.

Ved ordrer, der leveres af Danske Fragtmænd, vil levering være til kantsten. Ønsker du levering et bestemt sted eller på grunden, kan du anføre dette i feltet med bemærkninger ved bestilling. Herefter vil vi gøre vores bedste for at informere fragtfirmaet, dog stiller vi ingen garanti, da fragtmanden laver en individuel vurdering ved hver levering og vil opfylde dit ønske hvis muligt.

Er du ikke hjemme til at modtage din levering, vil fragtmanden som udgangspunkt kontakte dig. Forsendelsen kan også sættes på adressen for eget ansvar, eller der arrangeres en genlevering mod betaling af genleveringsomkostningerne.

Er de oplyste adresseinformationer ikke korrekte ved leveringstidspunkt, vil der blive opkrævet et gebyr for adresseændring.

Leveringsomkostningerne varierer og afhænger bl.a. af varetype, vægt, leveringssted, leverandør m.v. De samlede leveringsomkostningerne vil fremgå, når du går til check-out.

LEVERING TIL EU-LANDE

Vi leverer også uden for Danmark med DLS. Dog kun per efterspørgsel. Du bedes kontakte vores kundeservice på kundeservice@fitness360.dk for at høre nærmere om aftaler og priser.

TRANSPORTSKADER

Når du modtager dine varer, opfordrer vi til, at du straks kontrollerer pakken for eventuelle synlige skader.

Er emballagen beskadiget eller har andre synlige tegn på beskadigelse eller anden defekthed, skal du stadig kvittere på fragtbrevet (med forbehold for eventuelle skader på indhold)

Har du modtaget en pakke/forsendelse, der er blevet skadet i fragten, skal dette meldes inden 24 timer efter modtagelse af pakken.

Fragtskaden meldes ved at sende en mail til kundeservice@fitness360.dk

Mailen skal indeholde dit ordrenummer og billeder af emballagen, samt den label der sidder på pakken, og det produkt der er blevet beskadiget.

RETURNERING

Ønsker du at returnere en pakke, skal din ordre sendes retur til os senest 14 dage efter din modtagelse. 

Vejer din pakke under 20 kg? Så kan du selv gå ind via vores Returportal her og udfylde dine informationer, betale og printe din returlabel til GLS

Vejer din pakke mere end 20 kg? Så skal du kontakte os på kundeservice@fitness360.dk for at aftale nærmere vedrørende din returnering.

Hvis ikke du benytter dig af vores Returportal eller har en aftale med vores kundeservice, vil du blive modkrediteret kosten for returfragt. Dette er også gældende, hvis du nægter modtagelse af din pakker eller ikke afhenter din pakke i din pakkeshop. Derfor skal du altid modtage/afhente din pakke og/eller meddele os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at du modtager dit oprindelige købsbeløb, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for meget tunge varer som fx. vægtstænger eller meget store varer som cardio-maskiner og squat stativer. Hertil skal der bestilles en afhentning med fragtmand.

Vores returadresse er:

Fitness360.dk – MH Sports Gear ApS
Knudlundvej 24
8653 Them

Sender du en ordre retur, hvorpå du har modtaget en gratis gave, skal gaven sendes med. Hvis gaven ikke forefindes i pakken vil værdien på denne gave blive trukket fra krediteringen hvis betingelserne for modtagelse af gaven ikke længere indfries.

Scroll to Top