Søg

FRAGT & LEVERING

OVERSIGT

  1. Hvordan får jeg gratis fragt?
  2. Generelle leveringsbetingelser
  3. Returnering
  4. Transportskader

Vi leverer mindre pakker (max 20 kg) med GLS. Større forsendelser sendes som udgangspunkt med Danske Fragtmænd.

Vi pakker og afsender som regel altid din ordre samme eller næste hverdag som du bestiller. Vores leveringstid lyder derfor på 1-2 hverdage.

Ekstraordinær travlhed, forsinkelser eller andre problemer hos de eksterne leveringsfirmaer, kan dog medføre en længere leveringstid på nogle ordrer. Vi gør derfor opmærksom på, at der i visse tilfælde kan være en leveringsfrist på 2-7 hverdage (på lagerførte varer) eller 4-12 uger (på bestillingsvarer).

1. HVORDAN FÅR JEG GRATIS FRAGT?

Gulv kan naturligvis også afhentes på vores lager i Silkeborg

Afhentning på vores lager ved Silkeborg

Du kan også afhente din ordre direkte hos os på vores lager/showroom og kontor på Knudlundvej 24, 8653 Them, Silkeborg.

Her kan du som udgangspunkt afhente alle hverdage mellem kl 8:30 – 15:30, men vi opfordrer altid til at tilføje et cirka afhentningstidspunkt ved check-out, da du kan risikerer, at vi ikke er tilgængelig på det givne tidspunkt du afhenter. Kontakt evt. vores kundeservice, for at høre om muligheden for afhentning uden for almindelige åbningstider.

2. GENERELLE LEVERINGSBETINGELSER

Levering med GLS

De fleste ordrer under 20 kg sendes med GLS. Disse pakker bliver som udgangspunkt sendt til den nærmeste GLS Pakkeshop, med mindre du tilvælger Privat eller Erhvervs levering.

Det er vigtigt at du får afhentet pakken i pakkeshoppen inden for 7 kalenderdage (ikke hverdage), fra pakken meldes leveret i pakkeshoppen. Får du ikke hentet din pakke i pakkeshoppen, inden den bliver sendt retur til os, betaler du selv for at få gensendt pakken fra vores lager. Dette vil koste 45 kr.

Jf. gældende lovgivning, kan du ikke fortryde/annullere dit køb, ved ikke at afhente din pakke. Afhenter du ikke din pakke, og ønsker du ikke at betale for genlevering, eller hører vi ikke tilbage fra dig inden for 7 dage, vil vi fratrække et beløb for returfragt via dit returbeløb. Et returhåndteringsgebyr kan lægge mellem 50-95 kr afhængig af pakkens vægt.

Vær opmærksom på at GLS forbeholder sig ret til at levere til en anden pakkeshop end den af kunden valgte pakkeshop. Det kan eksempelvis ske hvis den valgte pakkeshop er fyldt. Dette kan Fitness360 ikke holdes til ansvar for.

Læs mere om GLS’ leveringsbetingelser her: GLS’ Leveringsbetingelser
Læs mere om lovgivningen vedr. ikke-afhentede pakker her: Dansk Erhverv

Levering med Danske Fragtmænd

De fleste ordrer over 20 kg leveres med Danske Fragtmænd.

Du kan vælge at få dine bestilte varer leveret direkte til din privat- eller firmaadresse. Vær dog opmærksom på, at ved større leveringer skal vejen til adressen bestå af et kørefast og stabilt underlag.

Ved ordrer, der leveres af Danske Fragtmænd, vil levering være til kantsten. Ønsker du levering et bestemt sted eller på grunden, kan du anføre dette i feltet med bemærkninger ved bestilling. Herefter vil vi gøre vores bedste for at informere fragtfirmaet, dog stiller vi ingen garanti, da fragtmanden laver en individuel vurdering ved hver levering og vil opfylde dit ønske hvis muligt.

Er du ikke hjemme til at modtage din levering, vil fragtmanden som udgangspunkt kontakte dig. Forsendelsen kan også sættes på adressen for eget ansvar, eller der arrangeres en genlevering mod betaling af genleveringsomkostningerne.

Er de oplyste adresseinformationer ikke korrekte ved leveringstidspunkt, vil der blive opkrævet et gebyr for adresseændring.

Leveringsomkostningerne varierer og afhænger bl.a. af varetype, vægt, leveringssted, leverandør m.v. De samlede leveringsomkostningerne vil fremgå, når du går til check-out.

LEVERING TIL IKKE-BROFASTE ØER

Vi tilbyder i øjeblikket IKKE forsendelser over 20 kg til ikke-brofaste øer som eksempelvis Bornholm, Grønland og Færøerne. Ønsker du levering til ikke-brofaste øer, kontakt da vores kundeservice, for at høre mere om muligheder og pris.

Vi forbeholder os retten til at annullere din ordre, hvis du uden forudgående aftale ligger en ordre, og du er bosiddende på en ikke-brofast ø, og ikke ønsker at betale for merfragt.

LEVERING TIL EU-LANDE

Vi leverer også uden for Danmark med GLS eller DSV. Dog kun per efterspørgsel. Du bedes kontakte vores kundeservice på kundeservice@fitness360.dk for at høre nærmere om aftaler og priser.

3. RETURNERING

Ønsker du at returnere en pakke, skal din ordre sendes retur til os senest 14 dage efter din modtagelse. 

Vejer din pakke under 20 kg? Så kan du selv gå ind via vores Returportal her og udfylde dine informationer, betale og printe din returlabel til GLS

Vejer din pakke mere end 20 kg? Så skal du kontakte os på kundeservice@fitness360.dk for at aftale nærmere vedrørende din returnering.

Du er også velkommen til selv at booke returlevering gennem andre parter som Postnord, DAO eller lignende, så længe du selv betaler returfragten. Din pakke skal i så fald sendes til:

Fitness360 – Retur
Knudlundvej 24
8653 Them

Som beskrevet i ovenstående afsnit (2), kan du ikke lade en pakke gå retur ved blot at nægte modtagelse af din pakke eller ikke vælge at afhente din pakke. Derfor skal du altid modtage/afhente din pakke og/eller meddele os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Ved returnering kan manglende eller beskadiget original emballage, der udgør en værdiforringelse for produktet, trækkes fra dit returbeløb. Derfor, for at være sikker på at modtage dit fulde oprindelige købsbeløb, anbefales det, at varen returneres i original emballage og tilstand.

Du kan ikke returnere varer der har været enten brugt eller samlet. Din fortrydelsesret frafalder, når et produkt har været ude af original emballage.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres. Dette gælder primært bestillingsvarer som styrkemaskiner og cardio-maskiner, eller produkter der er lavet på bestilling.

Sender du en ordre retur, hvorpå du har modtaget en gratis gave, skal gaven sendes med. Hvis gaven ikke forefindes i pakken vil værdien på denne gave blive trukket fra krediteringen hvis betingelserne for modtagelse af gaven ikke længere indfries.

4. TRANSPORTSKADER

Når du modtager dine varer, opfordrer vi til, at du straks kontrollerer pakken for eventuelle synlige skader. 

Da vi ikke kan behandle en reklamationsskade efter 5 hverdage efter modtagelse hos fragtfirmaerne, skal du derfor melde skaden til os inden for 24 timer efter modtagelse af pakken. Der er derfor vigtigt du kontakter os omgående.

Er emballagen beskadiget eller har andre synlige tegn på beskadigelse eller anden defekthed, skal du stadig kvittere på fragtbrevet (med forbehold for eventuelle skader på indhold).

Fragtskader kan kun meldes skriftligt ved at sende en mail til kundeservice@fitness360.dk

Mailen skal indeholde dit ordrenummer og udførlige billeder/dokumentation af emballagen (inden pakken åbnes), samt den label der sidder på pakken og det produkt der er blevet beskadiget.

Scroll to Top

FRAGTMULIGHEDER

FRAGTTYPE

FRAGTPRIS

GRATIS FRAGT OVER

GLS SHOP

MAX 20 KG

40 KR

499 KR

GLS ERHVERV

MAX 20 KG

50 KR

499 KR

GLS PRIVAT

MAX 20 KG

60 KR

999 KR

TUNG PAKKE

20 KG – 30 KG

80 KR

999 KR

PALLEFRAGT

OVER 30 KG

239 KR

1.495 KR

GULVFRAGT

ALLE GULVPRODUKTER

295 KR

IKKE MULIGT

CLICK & COLLECT

AFHENTNING PÅ LAGER

KNUDLUNDVEJ 24
8653 THEM V. SILKEBORG